T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
BURDUR / MERKEZ - Burdur Özel Eğitim Anaokulu

HİZMET STANDARTLARIMIZ -2021

31.7.2009 tarihli ve 27305 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan "Kamu Hizmetlerinin Sunumunda Uyulacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik" hükümleri doğrultusunda  duyuru  YAPILMIŞTIR.

BURDUR ÖZEL EĞİTİM ANAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI
SIRA NO HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER   HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ)
1                   5 İŞ GÜNÜ
  Aday Kayıt       Dilekçe, öğrenciye ait rapor, T.C. Kimlik fotokopisi  
       
                             
2                   5 İŞ GÜNÜ
  Kesin Kayıt       Öğrenci Bilgi Formu  
                 
3                   1 İŞ GÜNÜ
  Öğrenci Belgesi       Dilekçe  
                 
4                   5 İŞ GÜNÜ
  Nakil İsteği       Dilekçe, öğrenciye ait rapor, T.C. Kimlik fotokopisi  
             
   
            Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri  : Okul Müdürlüğü İkinci Müracaat Yeri  : İl Milli Eğitim Müdürlüğü
İsim  : ÖZLEM KARPUZ İsim  : ERDEM KAYA
Unvan  : Okul Müdürü Unvan  : İl Milli Eğitim Müdürü
Adres  : EMEK MH.OSMAN GAZİ CD. NO:3 Adres  : Şeker Evler Mahallesi Topraklık Caddesi No 6
Telefon : 248/2331350 Telefon : 248-2331119
Faks  : 248/2331309 Faks  : 248-2331343
E-Posta : 869101@MEB.K12.TR E-Posta : burdurmem@meb.gov.tr
                               
                               
                               
Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 06.12.2021 - Güncelleme: 06.12.2021 13:47 - Görüntülenme: 193
  Beğen | 6  kişi beğendi